piątek, 30 stycznia 2015

Zniszcz ten dziennik

Hej :)
Dnia dzisiejszego stałam się szczęśliwą posiadaczką destrukcyjnego dziennika :)
Przejrzałam go trochę i niektóre zadania mnie trochę przerażają. Ale może po kolei:
Co to zniszcz ten dziennik?


 źródło: empik.pl


"To książka inna niż wszystkie, które dotąd widzieliście. To dziennik, który pozwala przekształcić destrukcję w kreację, uruchomić wyobraźnię i wyrazić swoje emocje!
Wykorzystując pomysłowo, lecz osobliwie zilustrowane szablony, uznana artystka Keri Smith zachęca do dokonywania aktów destrukcji i eksperymentów w dzienniku, aby rozbudzić prawdziwy proces tworzenia.
Ideą dziennika jest jego kreatywne „zniszczenie”, „pobrudzenie”, „postarzenie” poprzez dowolną, bardzo osobistą, czasem abstrakcyjną, ale zawsze twórczą interpretację zadań zaproponowanych na jego stronach. Polecenia te mogą wydawać się niekonwencjonalne: dziurawienie stron, malowanie dłońmi, zalewanie kawą, zgniatanie kartek czy zabranie dziennika pod prysznic - nie należy jednak rozumieć ich zbyt dosłownie, ale jedynie jako podpowiedzi mające na celu wykorzystanie własnej wyobraźni i utrwalenia swoich stanów ducha, wrażeń i obserwacji z otaczającego świata. Każdy dziennik jest niepowtarzalnym dziełem jego twórcy oddając jego osobowość i postrzeganie rzeczywistości." - źródło: emipk.pl

I co myślicie?? Mnie się bardzo podoba. I teraz przejdźmy do sedna sprawy :D

Wpadłam na genialny pomysł aby urozmaicić trochę Nasz blog i wprowadzić do niego serie: Zniszcz ten dziennik. Niektórzy mogą powiedzieć, że co to ma wspólnego z rękodziełem?? A ja odpowiadam - sporo ponieważ zadania, które udało mi się już zobaczyć są bardzo kreatywne a rękodzieło też jest kreatywne. Ha.

I jakie macie zdanie na temat mojego pomysłu? Fajna sprawa?

Ania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz