poniedziałek, 5 stycznia 2015

Nowe wyzwanie - malowanie

Hej :)
Tak jak zapowiadałam w tytule w poście z życzeniami Noworocznymi postanowiłam, że rzucę sobie nowe wyzwanie (w sumie to wyszły dwa). Jedno dziś Wam pokaże jedno a drugie postanowienie musi chwile poczekać żeby jakoś wyglądało jak ma iść do ludzi :)
Kraina rękodzieła nie zobowiązuje do jednego tematu tworzenia dlatego pozwolę sobie pokazać Wam czym aktualnie się zajmuje :)





niestety tylko jedno zdjęcie się wgrało


Chyba można powiedzieć, że to takie początki decoupage. Jak na razie tylko maluje ale planuje też ozdabiać chusteczkami :) mam nadzieje, że mi się uda :) 
W kolejnych postach planuje pokazać Wam  więcej moich ozdób bo trochę ich mam. Jedno zamówienie już mam. Napis w kolorze czerwonym :)

A jakie są Wasze postanowienia Noworoczne? Piszcie w komentarzach :)

Ania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz