sobota, 17 stycznia 2015

Decoupage + poszewka

Hej :)
Irmina zaskoczyła Was ostatnio swoimi drobiazgami więc teraz pora na mnie :)
W tym roku tak się złożyło, że razem postanowiłyśmy szyć na maszynie. Irmina podstawy zna niestety ja muszę się wszystkiego uczyć od podstaw :) na szczęście mam darmowego prywatnego nauczyciela (babcia).
Już dwie poszewki uszyłam ale stwierdziłam, że dopiero ta nadaje się do pokazania :)

Poszewki szyje chyba najprostsze - bez zamka i guzików :)






ale i w tyn roku postanowiłam, że zainteresuje się nową techniką: decoupage :)
Moje pierwsze próby to było tylko malowanie a niedawno zrobiłam swoje pierwsze pudełko metodą serwetkową. Nie wyszło idealnie ale jak na pierwszy raz jestem zadowolona :)


2 komentarze:

  1. Szkoda że zdjęcia pudełka nie pokazują go z różnych stron. Wzór bardzo ładny i z pewnością ładnie wyszło. Poszeweczka bardzo ozdobna. To teraz pora na kolejny krok poszewka z zamkiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcie tylko góry ponieważ reszta nie jest aż tak piękna aby pokazywać :) następnym razem :)
      mam nadzieje, że się uda z zamkiem :)

      Usuń