wtorek, 10 lutego 2015

To już ROK

Hej :)

Tak, tak dobrze widzicie po tytule blog kraina rękodzieła ma już rok :) dokładnie rok i 4dni :)
Pierwsza notka ukazała się 6 lutego. Pamiętam ten dzień kiedy przez przypadek dowiedziałam się, że Irmina robi biżuterię oraz inne rzeczy. Zamówiłam u niej bransoletkę na studniówkę. Cudna :)
Myśl o blogu już dawno była w mojej głowie ale w pojedynkę trochę się bałam dlatego odwlekałam z tym pomysłem. U nas w Wolsztynie nie ma aż tak dużo rękodzielników wiec chyba dlatego miałam obawy.
Zaproponowałam Irminie czy nie zechciała by założyć ze mną bloga o biżuterii, wyroby handmade. Zgodziła się :) Jupi pierwszy sukces :D I zaczęły się schody... Jaka nazwa, gdzie robimy bloga (jaka platforma), mejl itp, itd... na szczęście dosyć szybko wymyśliłyśmy nazwę bloga - Irmina to zdolna twórczo bestia :)
Blog założony, facebook również więc pozostało tylko pokazanie swoich produktów i oczekiwanie na pierwsze komentarze - podoba się czy nie? Ha, było dobrze :)
Oczywiście jak na początek bloga co chwile się coś robiło, nowe bransoletki, kolczyki, komplety. Oj było trochę pracy aby było co wstawiać na bloga aby zaciągnąć do siebie czytelnika i zrobić tak aby pozostał na dłużej. Udało się. Mamy na blogu parę osób, które w miarę starają się komentować każdą notkę - dziękujemy bardzo również i my straramy się odpowiedzieć tym samym :)
Wiadomo jak każdy bloger marzymy i podbicu internetu, naszego miasta a co tam świata. Nooo można powiedzieć, że jeszcze tego nie uczyniłyśm ale kto wie może kiedyś wreszcie się uda :).
Ale za to każda z nasz marzy o otwarciu własnej firmy z rękodziełem. Irmina oczywiście pierwsza bo starsza  i trochę dłużej w tym siedzi ale ja również. Po skończeniu szkoły bardzo chciałam otowrzyć coś swojego noo ale niestety nie udało się ponieważ koszty są dosyć brutalne (podatki) i pomysły zostały wstrzymane. A może razem coś otworzymy - razem raźniej. A tu proszę Irmina zaszła w ciąże i nie ma sensu w ogóle się teraz w to bawić ponieważ nie było by jak tego rozwinąć a wiadomo początki są trudne więc lepiej poczekać na dogodny czas dla nas obu :) Irmina urodziła ślicznego chłopca  i teraz cały swój czas poświęce na mamowanie :). Kiedyś doszłyśmy do wniosku, że jeżeli mamy coś otwierać razem to tylko wtedy kiedy Irmina wychowa swoje drugie dziecko więc ja ładnie i grzecznie czekam :). Trochę się rozpisałam o prywacie nooo ale taka to historia naszego bloga. Najpierw pisanie a potem tworzenie czegoś poważnego. Zobaczymy co wyjdzie oczywiście każda jest dobrej myśli, że kiedyś przyjdzie taki piękny dzień i uda się stworzyć coś własnego co uwielbia się robić :)

A teraz blog w liczbach:
Obserwujących: 10 osób - dziękujemy bardzo :)
Odwiedzających:  11,553 - dziękujemy
Liczba odwiedzin w ostatnim miesiącu: 1,676 - dziękujemy
Mamy nadzieję, że liczby będą te stale rosnąc i rosnąć :) a my wracamy do tworzenia :)

Edit: zapomniałam wspomnieć o naszej współpracy z Oligatroką. Również dziewczyna z naszego rodzinnego miasta, która zajmuje się modą/kuchnią. Na jej blogu pojawiły się 2 wpisy z naszymi bransoletkami.Link do jej bloga: KLIK
 A tutaj linki do postów z naszymi bransoletkami: KLIK , KLIK
Oczywiście mamy nadzieje, że to nie ostatnia współpraca - czekamy na więcej :)

1 komentarz:

  1. Wielkie gratulacje!!, życzę kolejnych twórczych lat i pięknych pomysłów

    OdpowiedzUsuń