poniedziałek, 15 grudnia 2014

Ekspozytor - inwestycja

Hej :)
Jak widzicie Irmina przygotowała post na temat naszego pierwszego udziału w Jarmarku Bożonarodzeniowym :)
Moim skromnym zdaniem jestem zadowolona i postanowiłam, że z pieniążków jakie mi zostały z Jarmarku trochę zainwestuje w interes :)

Na ekspozytory czaiłam się już od dłuższego czasu ale jak na razie nie miałam potrzeby kupna. Zdjęcia robiłam na prześcieradle lub innych materiałach, nigdzie nie wystawiałyśmy rzeczy dla klientów na żywo.
Mój ekspozytor zakupiłam na korallo.pl (szczerze polecam tą stronę można znaleźć tam potrzebne rzeczy a dostawa jest super szybka). Zdecydowałam się na pojedynczy ponieważ wystarczy mi jak na razie. Cena (chyba najważniejsze): 27,70zł. Wydaje mi się, że jest przystępna. Ekspozytor wykonany jest z materiału, z którego bransoletki nie będą się zsuwały. W dotyku wydaje się, że jest to skaja.

A teraz prezentacja:


Tylko z jedną bransoletką ale na jarmarku będzie zapełniony :)
A przy okazji możecie zobaczyć kawałek mojego biurka (Łoooooo jakie czyste) .



3 komentarze:

  1. bransoletka b. ładna , ale biurko należy umyć...

    OdpowiedzUsuń
  2. taki rękodzielnik hobbysta wie, że w 'intetres' trzeba inwestować a mój szef nie może tego zrozumieć od wielu lat ;)
    Ja przymierzam się do zrobienia ekspozytora samodzielnie. Jeśli wyjdzie - zobaczycie go u mnie na blogu
    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też chciałam robić sama ale stwierdziłam, że mi się nie chce i zaleniuchowałam się :) ale możliwe, że kiedyś sama zrobie :)

      Pozdrawiamy :)

      Usuń