niedziela, 15 czerwca 2014

Pastelowy warkocz

Hej :)
Wreszcie coś udało mi się zrobić :) Niby po maturach a i tak czasu nie ma :(
Na ten naszyjnik wykorzystała koraliki drobne z http://beads.pl/. Pierwszy raz tam zamawiałam i pierwszy raz robiłam naszyjnik z koralików drobnych :)
Według mnie super wyszedł, bardzo delikatny :)

I oczywiście naszyjnik wykonałam przy pomocy młynka do nawlekania koralików :)
Pierwsze próby były ciężkie ale po chwili udało mi się znaleźć odpowiedni kąt trzymania igły i wszystko poszło błyskawicznie :). Bardzo zadowolona jestem z tego zakupu :)


4 komentarze:

  1. Chętnie zobaczyłabym zdjęcie tego cuda na żywym organiźmie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo chętnie :) Mam nadzieje, że niedługo uda mi się takowe zrobić :))

      Usuń
  2. Kąt moja droga :):)
    Na przyszlosc :):)

    OdpowiedzUsuń